LÄNGESEN

SHIT HAR NT BLOGGAT PÅ COK LÄNGE, HAHA MEN AJA SKITER I, som att jag nt har ngt liv:S
ska iaf ha en stooooooooor fest imon, längtar skitmkt, alla är bjudna. just nu sitter jag med aleks habibi vi kysser varandra och vi tänkte göra det där snart, så fort min föräldrar har dragit, vill nt att de hör när jag stönar här fan, de kmr tro han våltar mig eller ngt :s
aja de ska dra iväg och handla saker t min fest, den ska vara STOOOOOOOOOOOR som fään, xd skiter i om det kostar flera tusen herregud kmr döda de om de nt fixar den bra tis imon :S
aja den ska vara perfket, har fixat en knullbed för mig o aleks oxå t imo n;)

här e min bby
AHHHHHH HAN KNULLAR MIG NU, AAAAAAAAAAAAAAAH E SÅ KOT HEJDÅ


aleks, älskarej från hjärtat jag lovar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0