100 år senare...

visade aldrig bilden på mig för dt hände en sak mellan mig o alexs. vi hade sex typ sen det blev värsta probleeeeeeeemet. de trodde jag blev gravid! asso han hade kondom, JOBBIGA DE ÄR. jag älskar hnm, kmr knulla med han varje dag om jag så måste. vill bli Byxmyndig nu så jag kan knullar runt, så tråkigt att sitta hemma och pulla dig själv!:s AJA BILDERNAAA på mig, jeanette, cia o ÄLSKLING ALEXS



JAAAG. ASSO OMG älskar bilden på mig. blev så lyckad. Mitt börst såg typ svullet ut, VILKET DT NT ÄR, fråga alex själv han har t.om sugit av den ?:s, aja SKITFINA JAAAAG KARMEN

:D


Valencia min ÄLSKLIIIIING


Hitta ingen bild på jeanette HAHAH men ni får nöja er med den här på oss där vi rör våra fina bröst. Jeanette är hon med svart linne och jag hon med vitt.


Ska fortsätta strula mked alex nu, hihi. fuck fuck era apor, hatar er HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0