Karmen bloggar

Hej!

Ska bli sjuktkul nu när jag fått min blogg. Ska försöka blogga varje dag och berätta om mina härliga dagar.
Förlåt för den fula bloggen, vill verkligen ha en ny header, en skitfin hos http://soloma.blogg.se. Den är verkligen fantasktisk. Åhh en drömheader!! <3

Hur som helst. Min dag har spenderats ute. Har gått en runda med Tiger (min chihuahua) och så har jag gått ut med min granne, Jeanette.

Kan berräta lite om mig?

Namn: Karmen
Ålder: 12, snart 13!
Längd: 160
Intressen: Min familj, vänner, Valencia (bästavän) och chihuahuan Tiger.

Det är väl lite om mig. Hoppas att ni gillar min blogg och jag lovar er en bättre deisng. Och om jag vann den där header, jaa då så ska ni få se! Nej nu har jag lust att gå och äta i Mc'Donalds. Ska ringa på Jeanette så att vi kan promenera dit. Bor ganska nära, annars kanske mamma skjutsar oss dit.

Åh shiit! Har nästan glömt. Det är söndag idag! Åhh, jag som trodde att jag var ledig. Nähe! Då får njuta av lägga-sig-tidigt-dagen, usch, gud vad jag avskyr den dagen, hehe. Men ska bli skitkul för då får jag träffa alla underbara vänner! <3

Nej, är sjukt hungirg. Ska dra iväg till donken och efter det så ska jag åka till min faster, tar nog bussen. Kollar nog på film med mina kusine, vi går ut och sen så blir det väl att komma hem och glo på tv. Om inte så bloggar jag senare.
Oj, inlägget belv ganska långt. Hörrni, nu är det bäst att jag klär på mig, fan vad magen kurrar!

Magen: Ge mig mat!
Jag: Men jaaaaaaa. Donken here I come! MOHAHAH :D


Pussar/Karmen! ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

Vad kul att du vill vara med i tävlingen om en header :D! Och självklart får du välja vilket namn eller text som helst som det ska stå ;).

2009-01-18 @ 19:09:23
URL: http://soloma.blogg.se/
Postat av: louise

Hej :)! Nu är tävlingen avslutad, och tyvärr var det inte du som vann :(. Men om du vill kan vi meddela nästa gång vi lottar ut en header :). Lycka till med din blogg, jag är säker på att den kommer bli jättebra ;)! kramar<33

2009-01-18 @ 21:35:46
URL: http://soloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0