FÖRLÅT!

Förlåt för dem sugande uppdateringarna! Har inte haft tid! Först fick jag reda på att jag skulle till Chris Brown konserten och sen så fyllde en massa vänner år, party, pyjamas party, bio och utekvällar. Man vill ju inte låsa sig inne vid datan när allt det där händer!

På tal om Chris Brown, OMG!! Alltså hade backstage innan konsereten, och omg! Jag har hans aoutograf nu och jag satt längstfram! SÅG ALLT! Han är så jävla bra och snygg! Visste knappt att jag skulle gå på konserten men min älskade vän Valencia köpte en biljett till både mig och henne. Fan vilken bra vän, älskar dig min älskling<333. Iallafall, asså det var min födelesedagspresent, heheh, lite tidig då jag fyller år i februari, den 8:onde, men SO WHAT? Vi snackar om Chris Brown, asså tack älsk!!

Har vart på bio med Jeanette, Valencia, Mia, Anna, Johanna, Sandra, Sara, Amelia, Angelica, Angelina, Ebba, Stina och tvillingarna Emeline och Emelie. Hahahaha, dem har nästan samma namn, jag vet, men fan vad jag älskar dem :D <3
Vi kollade på bröllops duellen, skitbra! Rekomenderar den verkligen!

Utekvällar blev det, en massa. Var ute, nattmat på donken och ahh, har också vart lite fester under helgerna.

Pyjamaspartyt hos Valencia ägde ju MEST av allt! Alla som följde med på bion var bjudna till Pyjamas partyt plus 2 flickor till, Amanda och Natalie. Fan vad kul! Asså vi tjuvringde skitmånga och ahhh, asså fan vilken underbar vacka, veckor jag haft.

Nu ska jag och min syster till donken och efter det till mormor. Ska kanske sova över hos Valencia satt vi går tillsammans till skolan, eller inte.

Men pussar så länge!

/Karmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0