MIN B-DAY ÄGDE!

hej. jag evt, jag ahr inte blogagt på länge, har ej orkat. alltså har haft min fest och jaa. OMG MIN FEST ÄGDE. VILL TACKA MINA FÖRÄLDRAR FÖR EN SÅN FIN KVÄLL. Känner mig lite elak, de la ner 4 000 på min fest... men tja... :o. tack till er<3. aja alltså alla kom! Jeanette, Valencia, Mia, Anna, Emeline, Emelie, Angelica, Angelina, Ebba, Stina Johanna, Sandra, Sara, Amelia,  Per, Erik, Stefan,  och aa flera till. jag hade hyrt en lokal och mamma hämtade min kusin som var där och sjöng. Vi hade det skitkul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vill tillbaks till den dagen. alltså jag fyllde 13 och fick en skitbra fest!!!!!! ifick pengar i present så det var nästan som att betala av allt från festen. iaf grat shoooooow!!!!!!!!!!!!!!!


MMMMM, DET VAR ALLT KISSES!!!!!!!!! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

BORTSKÄMD!

2009-02-25 @ 19:12:27
Postat av: Anonym

Du är en bortskämd snorvalp som tror att du äger allt! Men tyvär baby så gör du inte det du är...

-Bortskämd

2009-03-10 @ 17:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0